Najczęściej zadawane pytania
Poniżej zamieszczamy odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. Jeżeli coś jest niejasne albo masz dodatkowe pytania, to nasi konsultanci są do Twojej dyspozycji.
Oczywiście, że NIE! Skorzystanie z darmowej konsultacji i analizy nie powoduje, że musisz nam zlecić prowadzenie sprawy.
Dzięki wstępnej konsultacji dowiesz się:
- jakie kroki prawne możesz podjąć w swojej sprawie
- jakie masz szanse na wygraną.
Podczas analizy dokumentów ustalimy także jak możemy Ci pomóc oraz jaki będzie koszt obsługi prawnej w naszej Kancelarii.
Mając pełną wiedzę na temat sprawy możesz świadomie podjąć decyzję o dalszych krokach, które podejmiesz. Jeśli zechcesz, to zlecisz nam prowadzenie sprawy. A jeżeli zdecydujesz się na inne rozwiązanie, to możesz się bez konsekwencji wycofać.
Specjalizujemy się w sprawach z zakresu szeroko pojmowanego prawa finansowego i bankowego, a także prawa cywilnego.
Od wielu lat reprezentujemy osoby zadłużone, pozwane do sądu o zapłatę przez banki, firmy windykacyjne i pożyczkowe (chwilówki). Nasza pomoc dotyczy spraw na etapie sądowym oraz egzekucji komorniczej. W razie potrzeby włączamy się także do tych spraw, gdzie jeszcze nie doszło do sprawy sądowej. Działamy zawsze w kierunku uchylenia wszystkich nakazów zapłaty oraz oddalenia powództw sądowych. Zawsze dobieramy taką metodę działania, która pozwoli uzyskać całkowite oddłużenie!
Pomagamy także konsumentom poszkodowanym przez internetowych oszustów. Skutecznie odzyskujemy pieniądze skradzione z kont bankowych, a także doprowadzamy do unieważnienia umów pożyczek i kredytów zaciągniętych na wyłudzone dane osobowe. Jesteśmy jedną z nielicznych kancelarii w Polsce, która się tym zajmuje.
Obsługujemy także kredytobiorców, którzy zawarli umowy kredytu hipotecznego w walucie obcej (frank szwajcarski, euro, dolar), a także w złotówkach.
Analiza każdej sprawy przez naszego prawnika jest zawsze BEZPŁATNA. Na tym etapie ustalamy czego dotyczy sprawa, czy nasza pomoc będzie skuteczna i jakie działania prawne możemy podjąć. W ramach analizy otrzymasz także wycenę dalszych działań naszej Kancelarii. Dopiero po analizie prawnej klient świadomie podejmuje decyzję, czy powierzyć nam prowadzenie swojej sprawy.
Dalsze działania naszej Kancelarii (np. sprzeciw od nakazu zapłaty, reprezentacja sądowa) są płatne, a kwota jest ustalana indywidualnie w odniesieniu do wysokości zadłużenia. Cena za usługę jest zawsze dostosowana do możliwości finansowych naszych klientów i niższa niż opłaty w standardowych kancelariach prawnych. Szczegółowy cennik usług podstawowych oraz regulamin znajdziesz na naszej stronie.
Jeżeli opłata kancelaryjna wynosi kilkaset złotych lub więcej, a Klient aktualnie znajduje się w trudnej sytuacji finansowej, to na wniosek Klienta możemy rozłożyć płatność na raty.
Absolutnie NIE! Standardem naszej Kancelarii jest, że nie pobieramy opłat abonamentowych za sprawy na etapie sądowym oraz egzekucji komorniczej. Opłata kancelaryjna jest pobierana jednorazowo* w momencie przyjęcia sprawy do prowadzenia. W ramach ceny mecenas sporządzi do sądu sprzeciw od nakazu zapłaty lub odpowiedź na pozew. Ponadto mecenas będzie sporządzał odpowiedzi na pisma strony przeciwnej i wszelkie inne pisma procesowe, a także reprezentował Klienta w sprawie sądowej.
W niektórych rodzajach spraw (np. związanych z oszustwem internetowym) opłaty za udział w rozprawie, a także premie za sukces.
Przed podpisaniem umowy zawsze informujemy Klienta o tym jaki będzie całkowity koszt realizacji usługi, a także o ewentualnych opłatach dodatkowych.
Posiadamy w ofercie usługi abonamentowe, ale nie dotyczą one pomocy w sprawach sądowych.
*nie dotyczy rozłożenia płatności na raty na prośbę Klienta
Tak, oczywiście! Pomoc prawną w naszej Kancelarii świadczą doświadczeni prawnicy – radców prawnych i adwokatów. Nasz zespół liczy już ponad 30 osób!
Nasi prawnicy nie tylko napiszą sprzeciw od nakazu zapłaty, albo odpowiedź na pozew. Do samego końca postępowania sądowego będziesz reprezentowany przez pełnomocnika, który profesjonalnie zajmie się Twoją sprawą.
Zgłoszenia przez formularz:
Czas oczekiwania na kontakt telefoniczny naszego konsultanta w odpowiedzi na zgłoszenie wynosi zwykle 1 godzinę. Oczywiście jeśli zgłoszenie było wysłane w godzinach pracy Kancelarii. Czasami jednak zgłasza się do nas kilkaset osób jednego dnia. Wtedy czas oczekiwania na kontakt naszego konsultanta może się wydłużyć do kilku godzin.
Odpowiedź na wiadomość email:
Każdego dnia nasi pracownicy odpowiadają na wszystkie wiadomości, które otrzymujemy. Musisz jednak wiedzieć, że każdego dnia dostajemy nawet do pół tysiąca wiadomości. Cały zespół ciężko pracuje, aby odpowiedzieć na Twoją wiadomość w ciągu kilku godzin.
Jeśli nie masz odpowiedzi ponów kontakt:
Jeśli nie otrzymałeś odpowiedzi na zgłoszenie lub wiadomość wysłaną mailem/na Facebooku, to koniecznie ponów prośbę o kontakt. Zadzwoń do naszego biura (tel. 530 333 130) i zapytaj o aktualny status swojej sprawy. Możliwe, że trafiła do spamu lub nie doszła do nas z innych (niezależnych) przyczyn.
W takiej sytuacji jak najszybciej skontaktuj się naszą Kancelarią, najlepiej drogą mailową na adres: kontakt@eurolege.pl
Do wiadomości załącz:
- skany lub zdjęcia pism otrzymanych z sądu
- numer telefonu do kontaktu z Tobą
- datę odbioru pisma z sądu
Pamiętaj, że masz tylko 14 dni na złożenie właściwego pisma procesowego. Po jego przekroczeniu wszelka pomoc może być już niemożliwa.
Im szybciej się zgłosisz, tym więcej czasu będziemy mogli poświęcić na dokładne zapoznanie się z aktami, przygotowanie się do sprawy i ostatecznie wygraną.
Jak najszybciej skontaktuj się naszą Kancelarią, najlepiej drogą mailową na adres: kontakt@eurolege.pl
Kontaktując się z nami dokładnie opisz okoliczności sprawy. Bardzo ważne jest ustalenie, czy wcześniej otrzymywałeś jakieś pisma z sądu (np. nakaz zapłaty). A jeśli nie to dlaczego, czy korespondencja sądowa była wysyłana na niewłaściwy albo nieaktualny adres?
Nasi prawnicy bezpłatnie ustalą jakie są możliwości zatrzymania egzekucji komorniczej i uzyskania całkowitego oddłużenia. Im szybciej zaczniemy działać, tym większą masz szansę na wygraną.
Osoby powracające z zagranicy często obawiają sie starych zobowiązań, które ciągną się za nimi od wielu lat. Często nie mają żadnej dokumentacji dotyczącej zadłużenia, gdyż nie odbierały listów z sądów i od komorników bo mieszkały w innym kraju.
Jeśli ten problem dotyczy również Ciebie, koniecznie skontaktuj się z sądem właściwym twojego ostatniego miejsca zamieszkania w Polsce i ustal, czy ten sąd wydawał wobec ciebie nakazy zapłaty albo wyroki.
Dodatkowo zwróć się z identycznym zapytaniem do E-Sądu w Lublinie, a także Sądu Rejonowego w Bielsku Białej i Elblągu. Są to sądy, do których masowo trafiały pozwy o zapłatę z firm windykacyjnych.
Warto zwrócić się także do komornika, którego rewir obejmował twoje ostatnie miejsce zamieszkania z zapytaniem, czy były przez niego prowadzone jakiekolwiek postępowania egzekucyjne wobec twojej osoby.
Nie masz takiego obowiązku i absolutnie nie ma takiej potrzeby! Co więcej, w większości przypadków jest to nawet niewskazane. Zawsze konsultuj takie sytuacje ze swoim pełnomocnikiem, który ustali czy musisz pojawić się w sądzie na rozprawie i w razie potrzeby odpowie na wszystkie pytania.
Zachęcamy do wysyłania dokumentów drogą mailową na adres: kontakt@eurolege.pl
Preferujemy skany w formie plików PDF lub w ostateczności jako pojedyncze pliki/grafiki. Jeżeli nie masz skanera możesz skorzystać z punktów xero, które są niemal w każdym mieście.
W ostateczności, jeżeli sprawa jest pilna (albo nie możesz zrobić skanów) zrób zdjęcia dokumentów swoim telefonem. Zdjęcia muszą być tak wykonane, aby wszystkie strony były dobrze widoczne.
Pamiętaj, że zdjęcia i skany wysłane do nas często są załączane jako dowody w pismach sądowych. Dlatego zadbaj o ich czytelność oraz schludny wygląd.